torsdag 21. januar 2010

::Hettekjole

Oj, oj... tiden flyr visst bare fra meg, det har blitt dårlig med innlegg i det siste, men skal komme sterkere tilbake, nå utover:)

Hettekjole sydd av den beste kvalitet fleece, i fargene brun og blå. Med to applikerte moiablomster. En absolutt vinterfavoritt for Vilma er denne "kjoli".
Størrelser: 92, 98, 104, 116 og 128

Pris 430,- og 45o,-
Til blogger Farmors: Hei, jeg klarte og slette kommentaren din før jeg rakk å lese hele, jeg finner heller ikke bloggen din, kan du legge igjen en ny kommentar hvis du leser dette, så får jeg svart deg:)

8 kommentarer:

  1. Hei! - ville bare si gratulerer med EPLA butikk :)
    - vi er flere der inne nå, her er min:
    http://epla.no/shops/monome/

    Kveldsklem
    Hilde Iren :)

    SvarSlett
  2. Så utrolig søt hun er i sin nye nydelige kjole:)
    Kjempelekker!

    SvarSlett
  3. Kjempefin kombinasjon. Alltid så mye fint på bloggen din:) Har en award til deg på min blogg!!

    SvarSlett
  4. For en herlig kjole, og du så stor hun har blitt!! Skjønn jente <3 Likte veledig godt sømmene på hetta.

    SvarSlett
  5. Så fiiiin lita hettejente da!! Kjempesøt liten kjole som du sikkert får solgt mange av!
    Gi godjenta en liten klem fra tante da :)
    tror hun har en karriere som fotomodell foran seg jeg :)Snakkes :))

    SvarSlett
  6. kjempe fin og søt kjole og godt å se livstegn fra deg igjen ja!!!!!!!:-)

    SvarSlett