fredag 13. november 2009

Utmerkelse ...



I forrige uke fikk jeg utmerkelsen Kreativ Blogger av Mia som har bloggen Kinoko, en nydelig blogg med det fineste tøy og tilbehør som hun syr. Og med utmerkelsen fulgte det en utfordring om å fortelle syv ting om meg selv, samt gi utmerkelsen videre til syv andre bloggere.

:: Kanskje forundelig, men er egentlig ikke så veldig glad i å sy, derimot det å skape og være kreativ gir meg en glede og tilfredstillelse utover det vanlige.

:: Jeg er definitivt et b-menneske med stor B.

:: Må spise sjokolade hver eneste dag, jeg er manisk.

:: Är jätte förtjust i Sverige.

:: Må se Forbrytelsen på torsdager og Nytt på Nytt på fredager.

:: Hvis jeg ikke har fått produsert noe på en arbeidsdag, føler jeg at dagen har vært bortkastet.

:: Jeg fyller 37 år, fredag den 13 november.

Og til punktet der jeg skal videresende denne utmerkelsen... hmmm... vanskelig!
Siden jeg fyller år i dag, ønsker jeg meg at syv glade bloggere tar utfordringen, uten at jeg må velge blant mange flinke kandidater!

Ha en fortsatt strålende fredag:)

3 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen!!
    Skal se om jeg kan komme med 7 ting om meg selv i neste innlegg:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med dagen! Du produserer lekre klær!

    SvarSlett
  3. Hej Ruby!

    Grattis på födelsedagen!!!
    Mycket fick jag veta om dig och känner igen mig på många saker. Det bästa med utmaningarna är att man får veta lite om varandra.

    Tack för fina ord om mig.

    Du får ha en trevlig helg./Mia

    SvarSlett